2016. június 26., vasárnap

Sztracsatellás fagylalt/ házilag

Alíz fagylaltját készítettem el ! Sok fagylalt és jégkrém receptem van de eddig ez a fajta kimaradt a sorból:-))
      /  Fél adagból készült azt írom le !/                                                                      

Hozzávalók:
2 tojássárgája
1,5 evőkanál cukor
1,5 cs.vaníliás cukor
1 mk. étkezési keményítő
2 dl tej
2 dl tejszín
5 dkg étcsokoládé
*
Elkészítése:A tojássárgáját habosra kevertem  a kétféle cukorral  ezután tettem hozzá és kevertem ki az étkezési keményítővel. Ezt a keveréket a tejjel simára kevertem majd  lassú tűzön folytonos kevergetéssel sűrű pépet főztem  amit vizes edénybe tettem és teljesen kihűtötten. Tejszínt kemény habbá felvertem és összekevertem a vaníliás péppel ebbe kevertem bele az előzőleg lereszelt csokoládét. Műanyag dobozba tettem és irány a mélyhűtő! Már alig vártam hogy megkóstolhassam. Nagyon finom fagyival bővült a kínálatom!
Kellemes hűsölést !

Nincsenek megjegyzések: