2016. július 13., szerda

Csokoládé fagylalt/ házilag fagyi-gép nélkül

                                                                                
Pár órával hűtés után....

Hozzávalók:
2,5 dl tej
2 db tojás sárgája
10 dkg cukor
fél darab vaníliarúd
3 dkg étcsokoládé
*
és másnap !

Elkészítése: Tejet a cukorral és a tojás sárgájával jól elkevertem hozzátettem a vanília rudat és alacsony hőfokon elkezdtem főzni közben kevertem. Mikor már forró volt akkor tördeltem hozzá a csokoládét  közben kevertem. Mikor már egynemű volt , a csoki is elolvadt és kezdett kicsit sűrűsödni  levettem a tűzhelyről és kihűlésig kevergettem. Műanyag edénybe öntöttem és a mélyhűtőbe tettem  mikor már kezdett dermedni  átkevertem ezt kétszer ismételtem meg. Majd jött a kóstolás.... nagyon finom!
Kívánok hűsítő perceket!

Nincsenek megjegyzések: