2017. május 16., kedd

Citrom fagylalt házilag/fagyi-gép nélkül

Általában ha találok egy olyan receptet ami számomra új és főleg ha azt szeretem  igyekszem kipróbálni! Így jártam ezzel a fagyi recepttel is habár van már  de talán most ez még jobb az előzőeknél?:-))
                                                                                 

Hozzávalók:
1 dl tej
1/2 dl joghurt
1 dl tejszín
6 dkg cukor
1 nagyobb citrom leve
1/2 citrom reszelt héja
csipet só
*
Elkészítése:  Tejet a cukorral és tejszínnel felfőztem majd hagytam kihűlni. Ezután tettem bele a citrom levét  a joghurtot  csipet só és turmixoltam majd beletettem a citrom reszelt héját . Az egészet összekevertem és műanyag dobozba öntöttem  amit fagyasztóba  tettem. Fél óránként átkavartam  végül mikor már megfelelő állagú lett kóstoltam! Nagyon finom!
Kellemes hűsölést!

4 megjegyzés:

Katalin írta...

Finom lehet a fagyid, főleg most hogy jön meleg, igazán jól eshet :-)

Ani írta...

Nem lett darabos?

Málna konyhája írta...

ez jól hangzik )))

Éva írta...

Katalin a napokban már hűsöltünk vele :-))
Ani nem darabos, de a gép nélkül készült fagyikra jellemző hogy mikor fagyasztóból kiveszem kicsit hagyom szoba hőmérsékleten majd csak ezután kanalazok belőle!
Málna konyhája köszi!