2019. február 5., kedd

Zöldséges felfújt

Azt hogy én most ezt elkészítettem köszönhető egy régebbi  főzős műsor ismétlésének amiben láttam és természetesen megkívántam. Receptet innen-onnan nézegetve a saját tartalékjaimat felhasználva készítettem el  kis mennyiségből mert a zöldséges ételekből  férjuram nem kér :-))

Hozzávalók: kb. 20 dkg mexicói zöldségkeverék, 1 fej vöröshagyma, 1 gerezd fokhagyma, só, őrölt bors, 1 tojás, 1.5 dl tejföl, kb. 8 dkg reszelt sajt.

Elkészítése: Kevés olajon megdinszteltem az apróra vágott vöröshagymát és fokhagymát ráöntöttem a zöldségkeveréket együtt pároltam kevés ideig. Sóval borssal fűszereztem, tojást felvertem hozzákevertem a tejfölt  kevés reszelt sajtot is tettem hozzá és a zöldségekre öntöttem. Az edényt fedővel letakartam kis ideig így sütöttem majd fedőt levettem rászórtam a  maradék sajtot  ezután már csak addig tartottam a tűzhelyen még megolvadt a  tetején a sajt.
Jó étvágyat kívánok !

2 megjegyzés:

Évi - Ízek és utazások írta...

Biztos nagyon finom. Még így este 8 körül is megennék egy szelettel. :)

Éva írta...

Évi köszi, nagyon finom volt elég diétás így bátran ehetnéd :)