2020. március 10., kedd

Sajtos -szezámmagos ropogós

Régebbi receptkönyvemben  találtam amit kár lett volna kihagyni mert nagyon finom. Akár ilyen formában  elkészítve vagy stanglinak  felszeletelve megérdemel egy próbát 😊amit én most fél adagból el is készítettem:) 
Hozzávalók: 12,5 dkg margarin, 15 dkg finomliszt, 1/2 cs. sütőpor, 6 dkg tejföl, 1 tk.só, 5 dkg reszelt sajt, 1 tojássárgája, őrölt bors ízlés szerinti mennyiségben, tetejére: tojásfehérje és szezámmag.
Itt már kicsit nassoltunk belőle😍
Elkészítése: Hozzávalókból sima tésztát gyúrtam amit gyúrótáblán kinyújtottam kb. 3 mm vastagra. Tojásfehérjével lekentem és szezámmaggal megszórtam ezután derelyevágóval feldaraboltam. Sütőpapírral bélelt tepsibe raktam kicsit távolabb egymástól és előmelegített sütőben 200 C fokon 20' sütöttem.😋 
Jó étvágyat!

2 megjegyzés:

aranyos fodorka írta...

Ezt én is ismerem. Jó régen csináltam, de gyors is, jó is - kellene sütnöm megint egy adagot. Mellesleg elég jól el is áll.

Éva írta...

aranyos fodorka mi is vagy 4-5 napig jártunk rá:)