2020. március 15., vasárnap

Tejfölös-pudingos sütemény

Falinaptáram  következő számomra vonzó receptjét teszteltem😊

Hozzávalók: tészta: 20 dkg finomliszt, 1 kk. szódabikarbóna, 12 dkg margarin, 1 db tojás 2 evőkanál kristálycukor, 1 evőkanál kakaópor, 1 kk. tejföl, krém: 2,5 dl tej, 4 evőkanál kristálycukor, 1 cs vaníliapuding, 25 dkg tejföl, 1 cs vaníliacukor, tetejére: porcukor.
🌷
Elkészítése: Először a krémet készítettem el: tejet a cukorral és a pudinggal összekevertem  és tűzhelyre téve sűrűre főzet hagytam hűlni. Mikor kihűlt a tejföllel és a vaníliacukorral összekevertem. Tészta hozzávalóiból tésztát gyúrtam amit kétfelé vettem és egyenként  kinyújtottam/ kb. 23x20 cm/. Sütőpapírral bélelt tepsibe tettem az első tésztalapot  rákanalaztam a krémet és beborítottam a másik lappal. Előmelegített sütőben 180 C fokon 30' sütöttem. Hagytam teljesen kihűlni csak ezután daraboltam és szórtam meg porcukorral😋
Jó étvágyat!

2 megjegyzés:

Évi - Ízek és utazások írta...

Ez nagyon guszta! Én is el fogom készíteni. Azonnal megennék két kockát. :)

Éva írta...

Évi köszi. Sok sikert és váljon egészségedre!