2020. június 22., hétfő

Lúdláb torta

Lányom  kedvenc lúdláb süteményét készítettem el tortának  szülinapjára 😊
Hozzávalók: 3 tojásos piskóta / annyi különbséggel hogy most 3 evőkanál liszt +3 evőkanál darált dióval  készült a többi hozzávaló és elkészítés  azonos a már leírtakkal,18 cm átmérőjű formában sütve. krém: 1 cs csokoládé puding 3 dl tej, 3-4 kocka étcsokoládé, 10 dkg porcukor, 15 dkg vaj/margarin, meggybefőtt , 6 dkg étcsokoládé a torta tetejére.
🌺
Elkészítése: Elkészítettem a piskótát  mikor kihűlt kettévágtam. A pudingot  elkevertem a tejjel majd összefőztem sűrűre  állandó keverés mellett ezután levettem a tűzhelyről és beletettem a csokidarabokat és addig kevertem tovább még teljesen elolvadt a csokoládé. Hagytam hűlni közben kikevertem a porcukrot a vajjal  végül a kihűlt pudinggal simára kevertem. A befőttet szűrőn lecsöpögtettem . A kettévágott piskóta alsó darabját megkentem krémmel pár szem  meggyet tettem rá arra  ismét krémet kentem majd rátettem a másik piskótalapot ezután a tortát  krémmel  körbe lekentem és  kis időre hűtőbe pakoltam.  Gőz fölött megolvasztott csokoládéval lekentem a torta tetejét kevés krémet amit félretettem  ezzel díszítettem és meggyet tettem  rá.

Köszöntésen már túl vagyunk a torta ízlett mindenkinek !


7 megjegyzés:

Katalin írta...

Nagyon finomat sütöttél, Isten éltesse az ünnepelteket! Bíztos nagyon vártad már a találkozást, jó lehetett újra látni a családot ennyi idő után.... ☺

Gerdi írta...

Szép és finom tortát sütöttél a Lányodnak! Isten éltesse Őt sokáig! :-)

Éva írta...

Katalin köszönjük szépen. Hosszú volt ennyi idő jó volt a találkozni személyesen ismét.
Gerdi köszönöm a nevében is.

Vanilin írta...

Finom tortát készítettél. :)

Éva írta...

Vanilin köszi .

Kánya Andrea írta...

A Férjem egyik kedvence...

Éva írta...

Kánya Andrea tudja a férjed hogy mi a jó:-))