2020. június 23., kedd

Kókuszkrémes torta

Vőmnek készült  ez a torta a kedvenc krémjével😊

Hozzávalók: 3 tojásos piskóta/  annyi változással hogy 4 evőkanál liszt 2 evőkanál kakaóport használtam a többi azonos az bejegyzettel/ 18 cm átmérőjű formában sütve. Krém: 1 cs vanília puding 3 dl tej, 10 dkg porcukor 15 dkg vaj/margarin 5 dkg kókuszreszelék. Tetejére 6 dkg étcsokoládé és vágott mandula.
🌺
Elkészítése: Piskótát mikor kisütöttem hagytam hűlni  ezután kettévágtam .Krémhez a pudingot tejjel elkevertem  tűzhelyre téve besűrítettem  még hűlt addig kikevertem a porcukrot a vajjal  majd a kihűlt pudinggal is összekevertem végül belekevertem a kókuszreszeléket. Az alsó piskótára kentem a krémből rátettem a másik lapot és körbe kentem a tortát a krémmel majd beszórtam kókuszreszelékkel és hűtőbe tettem kis időre. Gőz fölött megolvasztott csokoládéval bevontam a tetejét ezután tettem rá a vágott mandulát.( lefotózást kicsit elkapkodtam ezért sikerült így ahogy😌)
Köszöntésen már túl vagyunk a torta  ízlett mindenkinek!

2 megjegyzés:

Katalin írta...

Ez is nagyon finom lehetett 😀

Éva írta...

Katalin köszi finom volt.