2021. január 25., hétfő

Unokánk szülinapi tortája

 Legkisebbik unokánk  születésnapjára készítettem  ezt a tortát aki  most lett  7 éves  !

Hozzávalók:  5 db kisütött lapok/ krém: 3 dl tej, 1 cs csokoládépuding, 15 dkg porcukor, 20 dkg margarin, + édesség dekorálásra.

🎂

Elkészítése:  A lapok elkészítését a fenti linket megtaláljátok. Krémhez: pudingot a tejjel felfőztem kihűtöttem, porcukrot a margarinnal kikevertem és a kihűlt pudinggal összekevertem. A lapokat ezzel a krémmel kentem meg  majd külsőleg is bekentem és díszítettem.(Nagyon ízlett a családnak azt mondták olyan mint a dobos torta)

Boldog szülinapot !


4 megjegyzés:

Katalin írta...

Nagyon szépre kidíszítetted a kis ünnepeltnek 😆. Sok boldogságot neki!

Éva írta...

Katalin köszönjük szépen!

Okki írta...

Nagyon boldog születésnapot az Ünnepeltnek! :)
Szép tortát készítettél erre az alkalomra, és finom is. :)

Éva írta...

Okki köszönjük szépen!