2021. szeptember 3., péntek

Málnás tarka linzer

Linzer különböző tésztájának próbasütéséből  soha nem elég , ezért újság tesztelését követtem el kis adagból😊


Hozzávalók 12 db süteményhez: 7,5 dkg finomliszt, 7,5 dkg rétesliszt, 1,5 evőkanál kakaópor, 5 dkg porcukor, 7,5 dkg margarin, 1 mk. citromlé, 1 kk. sütőpor, fél csomag vaníliás cukor, 1 tojássárgájának a fele, málnalekvár.

🌻

Elkészítése:  Tészta hozzávalóit a kakaópor és a lekvár kivételével  sima tésztának összegyúrtam. A tésztát  kétfelé  osztottam  ( az  arány kb. 1/3 és 2/3 volt ) és a kisebb mennyiséghez tettem a kakaóport összegyúrtam  ezután mindkét tészta darabot 30'-re hűtőbe tettem. Ezután vékonyra kinyújtottam mindkét tésztát  és kiszaggattam. Sütőpapírral bélelt tepsibe raktam és előmelegített sütőben 180 C fokon 15' -ig sütöttem. Mikor kihűlt akkor lekvárral összeragasztottam a tészta darabokat😋 

Szép hétvégét kívánok! 

 

5 megjegyzés:

Katalin írta...

Finom és mutatós hétvégi sütitek lesz 😃.

Éva írta...

Köszi Katalin !

teller-cake írta...

Én is süthetnék ilyet a lányok uzsonnás dobozába... így is lesz! :-)

Ani írta...

Újabb és újabb szépségek!

Éva írta...

teller-cake szerintem is süthetnél biztos nem haragudnának meg érte a lányaid:-))
Ani köszi.