2022. szeptember 9., péntek

Gondterhelt és fáradt vagyok....

 az utóbbi  napokban. Ennek fő oka  hogy férjem az elmúlt 2 hét alatt   nagyon legyengült.  Nem volt már  előtte sem  a régi  formájában de ez  most valami történhetett mert gyors változást idézett neki elő és ami a fő gondom hogy orvost nem hajlandó elfogadni megígértette velem hogy kórházba nem vitetem be/mindig is makacs volt/. Az eddigi  gyógyszereit  szedi  már amit le tud nyelni,  étvágya nincs mondhatnám hetek óta kevés levest és pár darab kekszet eszik. Ettől nem nagyon erősödik meg . Mindenben segítségemre szorul, de amikor alszik akkor sem vagyok nyugodt mert a neszeit  figyelem !   A konyhai ténykedésem is most háttérbe szorult , az hogy ritkán jelentkezem  ez is  magyarázza. Úgy érzem kicsit most jó volt mindezt megosztani veletek  bár inkább  tudtam volna kicsit vidámabb témát hozni!



10 megjegyzés:

Vera írta...

Melőbbi gyógyulást kivánok a párodnak.neked meg egy kis nyugalmat...Most fontosabb dolgod van, kell az erő, kitartást!!!

Katalin írta...

Kedves Éva, szomorúan olvastam az írásodat, ezek sajnos nem túl jó hírek. Mielőbbi gyógyulást, megerősödést kívánok a férjednek, ha kórházba nem is - mert oda senki sem szeret sem szeret menni -, de legalább orvos jó lenne ha látná. Szedjen sok vitamint, az biztos segít. Sok erőt és kitartást kívánunk!

Ani írta...

Jobbulást kívánok a férjednek, neked pedig újult erőt a gondozásához. Remélem, hogy hamarosan jobb hírekkel szolgálsz.

Gerdi írta...

Éva, szomorúan olvasom soraid. Nagyon sajnálom... mielőbbi jobbulást, erősödést kívánok a Férjednek! Neked pedig kitartást, sok erőt.

aranyos fodorka írta...

Éva, szerintem a körzetit ki kellene hívni hozzá - bár nem tudom, hol, milyen rendszer uralkodik a mai káoszban. De szerintem orvosnak mindenképp látni kellene. Azt megértem (sajnos), hogy nem nagyon akarna kórházba menni (- be kell valljam, én se, amilyen állapotokról hallani néha..) De a határozottan leromlott állapotáról, a feltűnően gyanús megváltozott viselkedéséről valaki szakemberrel mégiscsak kellene beszélni...Csodák nincsenek. És persze jobbulást kívánok - de ezzel nem sokra mész....

undercover írta...

Kedves Éva! Orvost kell hívni vagy orvoshoz kell menni, minél előbb. Ha a férjed nem akarja, próbáljanak meg a lányok hatni rá, mielőtt túl késő.
Kitartást neked, neki jobbulást!

Évi - Ízek és utazások írta...

Sajnálom nagyon. :( Jobbulást kívánok a Férjednek!

majnek bálintné írta...

Jobbulást kívánok a kedves férjednek és hátha elfogadja,hogy hívjál hozzá doktort, vagy esetleg telefonon elmondanád az eseményeket.

Ági írta...

Kedves Éva, jobbulást a Férjednek, és jó egészséget kívánok az egész családodnak!

Kánya Andrea írta...

Sok erőt kívánok! Szeretettel gondolok rád, rátok!