2016. június 17., péntek

Sajtkrém házilag

Mikor itt a paprika és paradicsom szezonja akár egy szelet vajas  vagy sajtos kenyeret is szívesebben eszem  mint  bármilyen fölvágottat! Ezért  most ezt az egyszerűen elkészíthető sajtkrémet készítettem !
                                                                             

                                                                              

Hozzávalók :
  • 2 tojás sárgája
  • 2 dl tej
  • 2  csapott evőkanál liszt
  • 6 dkg reszelt sajt/trappistával készítettem /
  • 5 dkg vaj + só.
                                                                       
Elkészítése: Tojás sárgáját a tejjel , liszttel  és a sajt felével kikevertem majd gőz fölött sűrűre főztem. Levettem és belekevertem a sajt másik felét , margarint és a sót  majd  az egészet jól összekevertem. Mikor már teljesen kihűlt zsömlére kentem  kevés reszelt sajtot szórtam  rá és zöldséggel ettük. Nagyon finom !
Ui: Most csak így natúr készítettem de legközelebb majd megfűszerezem/bors vagy fokhagyma esetleg bazsalikom?/
Jó étvágyat  kívánok !

5 megjegyzés:

Tiffanylda írta...

Ilyesfajta - főzött - sajtkrémet nem ismertem eddig, ki fogom próbálni! Legalább lesz egy kis változatosság!:) Vajon milyen sajtból készült?

Éva írta...

Tiffanylda igazad van majd pótlom trappista sajtból készítettem , de szerintem pld.valami finom füstölt sajtból is finom lehet! Egészségetekre!

teller-cake írta...

Jó ötlet, megvettem! ;-)

Szera írta...

Kedves Éva! Ezt a receptet már viszem is! :) Köszönöm! :) Megosztanám ezt is az oldalamon, természetesen a blogod megjelölésével!✿✿✿

Éva írta...

teller-cake örülök hogy továbbjutottam:-))
Szera örülök hogy tetszik, természetesen nyugodtan vigyed!Köszi!