2018. szeptember 10., hétfő

Gyors serpenyős pizza- tejfölös- majonézes tésztából

Mikor Katalinnál megláttam egyből az jutott eszembe hogy ilyen kell nekünk is ha ráéhezünk egy kis pizzára /hamar elkészül és nem nagy adag/😉

Hozzávalók:tészta: 4 evőkanál tejföl, 4 evőkanál majonéz, 2 db tojás, 9 evőkanál liszt, só, tetejére:pizzaszósz, feltétnek ami éppen van otthon +zöldség, sajt, fűszerek: szabadon választható ki milyet szeret: bazsalikom, oregánó, kakukkfű stb
😊
Elkészítése:Tésztához valókat  összekevertem simára és a masszát  egy egyenesaljú serpenyőt /23-25 cm/ kiolajoztam felforrósítottam és ebbe öntöttem a tésztát.  Elegyengettem és  megkentem pizzaszósszal  erre pakoltam fölvágottat kevés  paprikát, paradicsomot  karikára vágva  lapsajttal betakartam   és beszórtam    házi pizza fűszerkeverékkel. Fedőt tettem az edényre és kis lángon 15' sütöttem.😋
Jó étvágyat!

3 megjegyzés:

Tiffanylda írta...

Nagyon érdekes ez a recept. A majonéz vajon miért kell bele? Nem érződik ki a tésztából? Amúgy biztos finom állaga van a sok tejes dologtól. Kétszemélyes adag?

Éva írta...

Tiffanylda az én érdeklődésemet is felkeltette azért próbáltam ki a majonéz egyáltalán nem érződik nagyon finom.Szerintem hogy hány személyes attól függ milyen az illetők étvágya?:-)) Mi kétszer ettünk belőle!

Katalin írta...

Örülök, hogy Te is megcsináltad, és hogy ízlett :-)
Látom sok finomságot készítettél, mióta nem voltam itthon. Alig győzőm nézni :-)