2019. augusztus 29., csütörtök

Kekszes francia krémes / sütés nélkül

Más volt a szándékom mikor elkészítettem ezt a kekszet, de végül  egy másik sütemény alkotóeleme lett amit itt találtam bár  ezen is kicsit változtattam:)😊
Hozzávalók: vajas keksz, krém: 1 cs vaníliapuding, 3 evőkanál cukor, 3 dl tej, 7 dkg vaj, +1,5 dl tejszínhab, tetejére: fél evőkanál instant kávé, 2 evőkanál tej, 4 evőkanál cukor, 3,5 dkg margarin,
🍰
Elkészítése: Elkészítettem a krémet: pudingot a cukorral kevés tejjel elkevertem és felfőztem a maradék tejjel mikor még langyos volt akkor kevertem hozzá a vajat hagytam hűlni. Tejszínt felvertem habnak. A kekszet leraktam sorba egy tálcára  nekem 9 darab volt az alap erre kanalaztam rá a pudingos krémet kis időre hűtőbe tettem majd rásimítottam a tejszínhabot is  és ráraktam egy sor kekszet  addig még kikevertem a felső lapra a mázat ismét hűtőbe tettem.  A mázhoz a kávét a cukorral és tejjel felforrósítottam levettem a tűzhelyről és hozzákevertem a margarint. Addig kevertem még kicsit hűlt majd a hűtőből kivett sütemény tetejére  kentem  és ismét hűtőbe vissza😋
Jó étvágyat!

4 megjegyzés:

teller-cake írta...

Ez a megoldás újdonság számomra, jól hangzik és néz ki! :-)

Éva írta...

teller-cake és még nagyon finom is:)Köszi.

Ani írta...

Nagyon tetszik az ötlet. Szép is lett.

Éva írta...

Ani köszi!