2020. január 12., vasárnap

Diós csokoládés kekszkocka/sütés nélkül


Hozzávalók: (kis adaghoz): 15 dkg darált háztartási keksz, 5 dkg darált dió, 2,5 dkg darabolt dió, 2,5 dkg mazsola, 7,5 dkg vaj, 1,3 dl tej, 1 ek. cukor, 1 ek. kakaópor, tetejére: 8 dkg tejcsokoládé , 1 mk.olaj.
💢
Elkészítése: Először a vajat tejet cukrot és a kakaóport edénybe tettem és addig melegítettem még elolvadt a vaj ezután hagytam hűlni. Kekszet tálba tettem ehhez adtam  a darált és darabolt diót mazsolát összekevertem majd erre öntöttem a már kihűlt tejes vajas keveréket először fakanállal majd kézzel összegyúrtam. Kisebb szögletes jénai edényt kibéleltem fóliával ebbe nyomkodtam bele a masszát és hűtőbe tettem. Gőz fölött megolvasztott csokoládét  egyenletesen rákentem és  ismét hűtőbe tettem, mikor már megdermedt a csoki akkor szeleteltem😋
Jó étvágyat!
forrás:innen

4 megjegyzés:

teller-cake írta...

Hasonló mint a házi sport szelet? Olyasminak tűnik. :-)

Éva írta...

teller-cake hasonló de azért kicsit más talán:)

Katalin írta...

Fincsi lehetett 😊

Éva írta...

Katalin nem volt rá panasz gyorsan elfogyott:)