2021. március 18., csütörtök

Sajtos pizzapárnák

 Ottis  péksüteményét  készítettem el  fele mennyiségből és  kevés változtatással  ezt írom le😉

 


Hozzávalók:20 dkg finomliszt + 5 dkg teljes kiőrlésű , másfél evőkanál olívaolaj, 2 dl langyos víz,, fél tasak  szárított élesztő, 1 evőkanál pizza fűszerkeverék/házi, fél evőkanál só, kb. 10 dkg reszelt sajt, tészta kenésére 1 felvert tojás, szezámmag.

🍕

Elkészítése:  Tészta hozzávalóit tálba  pakoltam és apránként adagolva a vizet bedagasztottam a tésztát amit letakarva 1 órát pihentettem.  Ezután kinyújtottam a tésztát  kerek  10 cm átmérőjű formával kiszaggattam melynek a közepébe  pakoltam a reszelt sajtból tésztát összehajtottam körbe csipkedtem. Sütőpapírral bélelt tepsibe pakoltam tojással lekentem és beszórtam szezámmaggal. Előmelegített sütőben 200 C fokon 20' sült 😋

Jó étvágyat kívánok!

5 megjegyzés:

Katalin írta...

Nagyon szép guszta párnák, a házi fűszerezésüktől fincsik lehettek 😊.

Éva írta...

Köszönöm Katalin !

teller-cake írta...

Óh, ezek szerint a tésztába ment a fűszer? Nagyon finom lehetett.

Tiffanylda írta...

Ez igazi olaszos kenyérke! Mit tettel rá, hogy maradjon a jelleg? Csak úgy magában fogyasztottátok?

Éva írta...

teller-cake köszi finom volt.
Tiffanylda mivel fűszer volt a tésztájába benne pedig sajt ezért csak így magában ettük:)