2022. február 5., szombat

Kókuszos zabpelyhes keksz/tej és tojás nélkül


Hozzávalók: 12 dkg liszt, 12 dkg zabpehely, 10 dkg barna cukor, 6 dkg kókuszreszelék, 12,5 dkg margarin, 2 ek. méz, 1 ek. víz, fél mokkáskanál szódabikarbóna.

🍪

Elkészítése: Száraz hozzávalókat egy tálba tettem összevegyítettem, a margarint megolvasztottam majd hagytam kicsit hűlni hozzákevertem a mézet és a vizet. Végül  összekevertem a két keveréket egyneművé és apró  golyókat formálva sütőpapírral bélelt tepsibe raktam egymástól távolabb kicsit lelapogattam . Előmelegített sütőben 180 C fokon 20' sütöttem. Finom ropogós , kb. 30 db lett !

Jó étvágyat kívánok!

forrás: innen

8 megjegyzés:

marisz57 írta...

De jó kis recept! Ha laktózmentes vajjal készítem, akkor az unokáim is fogyaszthatják! Köszönöm Éva!

aranyos fodorka írta...

Ez a zabpelyhes keksz csodálatosan variálható - többféle változatban készítettem már. Sokáig eláll - ha nem eszem meg :-)

Katalin írta...

Finomat sütöttél, jó kis ropogós kekszes lehetnek! Nekem is terveben van már régóta kókuszos zabkeksz, csak mindig ellustálkodom a rá szánt időt, így most te megelőztél 😊. A múltkori kekszemnek az alapreceptje szerint csinálnám. Na majd egyszer rákerül a sor...

Éva írta...

marisz57 örülök hogy tetszik, sok sikert váljon egészségetekre.
aranyos fodorka már én is készítettem de mindegyik más a lényeg hogy finom!
Katalin köszi finom, biztos vagyok benne hogy sorra kerül a zabkeksz is:-))

teller-cake írta...

Egy jó keksz recept mindig jöhet, szuper!

Éva írta...

teller-cake örülök hogy tetszik!

marisz57 írta...

Éva, megsütöttem laktózmentesen. Nagyon jól sikerült! Köszönöm a receptet! :)

Éva írta...

marisz57 örülök hogy sikerült váljon egészségetekre!