2022. október 26., szerda

Csokoládés gesztenyegolyók/sütés nélkül


Hozzávalók: 20 dkg darált háztartási keksz, 1 evőkanál porcukor, 5 dkg margarin, 10 dkg gesztenyemassza, 1 teáskanál rumaroma, kb. 1 dl tej, mártogatáshoz:10 dkg tejcsokoládé + 1 evőkanál étolaj,
🍂
Elkészítése: Kekszet a porcukorral , margarinnal , rumaromával és a gesztenyemasszával összemorzsoltam majd apránként tettem hozzá a tejet / nem biztos hogy az egészre szükség lesz/ és  gyúrható masszát készítettem. Golyókat formáltam belelő amit egy tálcára pakoltam majd közepébe  eltördelt hurkapálcikát szúrtam és így tettem hűtőbe kb. 1 órára. Gőz fölött megolvasztottam a csokoládét  ebbe mártogattam a golyókat  majd ismét hűtőbe tettem dermedésig. 
(Ebből a mennyiségből  26 db lett) 😋
Jó étvágyat kívánok !

4 megjegyzés:

Katalin írta...

Örülök hogy újra itt vagy, férjurad biztos gyorsabban megerősödik majd otthon, a finom főztödtől.
Nagyon guszta finomságot készítettél, ötletes desszert!

Éva írta...

Katalin köszönöm, nagyon válogatós inkább a leveseket kedveli bár abból sem eszik sokat. Ezt a desszertet megkóstolta legalább:)

Gizi írta...

Nagyon finom desszertet készítettél, váljék egészségetekre. Mi is nagyon szeretjük....

Ani írta...

Ügyes. Nálam is van. Egy barátnőm készítette.Jobbulást kívánok a férjednek.