2023. március 10., péntek

Csirkeragu leves "Ízőrzők" Gyomaendrőd

Ennek a sorozatnak egyik részében már hasonló recepttel találkoztam, sőt el is készítettem az is nagyon ízlett .  Ez egészen picit összetételében más de ez is nagyon finom!


Hozzávalók:/ kis mennyiségből készítettem ezért csak felsorolom az összetételeit/ kis darab apróra darabolt csirkemell, kevés olaj/ zsír,  1 kisebb vöröshagyma,  kisebb darab karikára vágott sárgarépa és petrezselyem gyökér, 2-3 evőkanál zöldborsó,  zeller ami nekem most fagyasztott zellerzöldje volt, fűszerek: szemesbors, só, tárkony, babérlevél, pár csepp citromlé, 1 evőkanál liszt és  1 dl tejföl.

🌷

Elkészítése: Kevés olajon pároltam a felkockázott vöröshagymát  majd rátettem a húst is átforgattam. Ezután az összes zöldséget  rápakoltam felöntöttem annyi vízzel ami jól ellepte  sóztam fűszereket is hozzátettem és addig főztem még a zöldségek puhák lettek. Ekkor elkevertem a lisztet a tejföllel és a leveshez öntöttem  készre főztem  végül citromlével ízesítettem😋

Jó étvágyat kívánok!

4 megjegyzés:

Katalin írta...

Finom ragut főztél, a tavaszi zöldségekkel üdítő lehet!

Gizi írta...

Nagyon finom levest főztél, váljék egészségedre! A tárkonyos-tejfölös leveseket mi is nagyon szeretjük.

teller-cake írta...

Mivel Gyomaendrődön dolgozom, ezt kötelezővé teszem magamnak. Köszönöm! <3

Éva írta...

Gizi köszönöm nagyon finom volt szeretem én is a tárkonyos leveseket.
teller-cake sok sikert váljon egészségetekre!