2022. május 6., péntek

Cappuccinos keksz szalámi /sütés nélkül

Az itt talált recept alapján készítettem fele mennyiségből ezt írom le 😊

Hozzávalók: 12,5 dkg darált háztartási keksz, 12,5 dkg  apróra tördelt háztartási  keksz, 5 dkg porcukor,  fél tasak vaníliás cukor, 2 evőkanál házi cappuccino por, 0,8 dl tej, 1 teáskanál rumaroma, 12,5 dkg margarin,

🌷

Elkészítése:  Az  apróra tördelt kekszet edénybe tettem, tejbe tettem a kétféle cukrot és a cappuccino port felmelegítettem addig még a cukor elolvadt . Ezután ráöntöttem a darabolt kekszre átforgattam. Margarint megolvasztottam és a darabolt kekszhez adott darált keksszel együtt átforgattam az egészet. Fóliára hosszúkás formába/rúdba pakoltam  jó szorosan és becsomagolva hűtőbe tettem. Másnap kivettem a fóliából és porcukorba forgattam majd szeleteltem😋 

Jó étvágyat kívánok !

7 megjegyzés:

Katalin írta...

Finom hétvégi nassolni valót készítettél! Én is szeretem ezeket a sütés nélküli kekszes sütiket, gyorsan elkészülnek és kiadósak 😋.

Verus írta...

Imádom a kekszkenyeret, ez is biztos nagyon finom lehet! :)

Éva írta...

Katalin köszi, remélem marad még a hétvégére is:-))
Verus köszi nagyon finom.

Gerdi írta...

Hmmm, kávés kekszszalámi! Szeretném! :-)

teller-cake írta...

Gyönyörű a vágási felület, igazán remek lett!

Éva írta...

Gerdi ennek örülök:)
teller-cake köszi.

Ani írta...

Nagyon jól néznek ki.